2007年6月30日星期六

WCV_004: Windows - Keyboard shortcuts

Watch Video Podcast
Windows常用鍵盤快捷鍵,有效提高工作效率!
WeCast!接觸ge範圍唔單止係蘋果電腦,Windows PC ge用戶我地都會照顧。其實,WeCast!係一個無任何限制話題ge Podcast,我地會竭力製止不同範疇,滿足不同合味!宜家需要ge係一d時間等待我們成長、發展,同埋各位對我地ge支持!倘若你有任何意見,或者認為我地有咩地方做得好、做得唔好,請毫不客氣留下你ge感想!



*留下你的聲音留言!*

3 則留言:

匿名 說...

無所不談...
umum..
好好!

但係..請問..
會唔會講d同電腦冇乜直接關係o既話題?

jc...* 說...


不過未有idea 講咩住
你鍾意ge 錄段音send黎都得ga

匿名 說...

我會講o既話題大概你地唔會有興趣~ 點都好~ 遲d喇^^